10‏/03‏/2011

Mini World Golf Game لعبة الجولف المصغرة

Mini World Golf Game لعبة الجولف المصغرة

Sport Games

Blast your way around the Scuttle Castle course in the wildest PC Golf game yet. The whole family will love Mini World Golf. In this arcade-style golf game, you can choose from a cast of four cartoon characters.
Then select your game type, 18-hole, 9-hole, or random-hole golf. The game comes with a full training system to help you learn the ropes - it makes it easy for anyone to play.
Mini World Golf has 18 beautifully rendered levels of the most insane golfing fun. With Stroke Play, Bomb Play mode and unbeatable 1-4 player enjoyment and access to a Global hi-score charts – it’s a sure fire winner for everybody!


مصغرة تحميل عالم لعبة غولف

انفجار في طريقك حول القلعة السطل وبطبيعة الحال في لعبة الكمبيوتر الاكثر وحشية لعبة غولف بعد. إن الأسرة كلها حب ميني عالم لعبة غولف. هذه اللعبة لعبة غولف ممر على غرار، يمكنك الاختيار من بين مجموعة من الشخصيات الكرتونية الأربعة.

ثم حدد نوع اللعبة، من 18 حفرة، 9 حفرة، أو لعبة غولف عشوائية حفرة. وتأتي المباراة مع نظام التدريب الكامل لمساعدتك على تعلم الحبال -- انه يجعل من السهل على أي شخص للعب.

عالم لعبة غولف مصغرة و18 المستويات المقدمة الجميلة من المرح يلعب معظم مجنون. اللعب مع السكتة الدماغية، قنبلة طريقة اللعب والذي لا يهزم لاعب التمتع 1-4 والوصول إلى الخرائط، مرحبا نقاط العالمية -- انها الفائز النار تأكد للجميع!


للتحميل 
Please click    HERE    to start.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق