10‏/03‏/2011

Assault Heroes Game لعبة قتال الطائرات

 Assault Heroes Game لعبة قتال الطائرات

Shooting Games

As the only surviving members of an elite Special Forces unit, it is up to you to find the secret underground lab. Go the mission alone or fight side-by-side with a friend in the two-player cooperative mode!
Activate cooperative attacks with increased firepower and range (specific to co-op) to add new dimension to weapon capabilities. Navigate your heavily armed 4x4, speed boat or travel on foot and blast your way through enemy-infested territory!
Features destructible terrain and advanced physics engine for the most engaging arcade experience. Prepare to be assaulted by waves of formidable enemies with unrelenting attacks!


الاعتداء أبطال تنزيل

كما أعضاء فقط على قيد الحياة من وحدة النخبة في القوات الخاصة، والأمر متروك لكم لايجاد المختبر السري تحت الأرض. الذهاب المهمة وحدها أو قتال جنبا إلى جنب مع صديق له في وضع التعاونية اثنين من لاعب!

تنشيط الهجمات التعاونية مع زيادة القوة النارية ومجموعة (خاصة البروتوكول الاختياري لأول أكسيد الكربون) لإضافة بعدا جديدا لتعزيز قدرات الأسلحة. انتقل الخاص بك المدججين بالسلاح 4x4، زورقا سريعا سيرا على الأقدام أو السفر والانفجار في طريقك من خلال الأراضي التي تنتشر فيها العدو!

ملامح التضاريس التدمير ومحرك متطور الفيزياء للتجربة الممرات إشراك أكثر. للاعتداء من قبل إعداد موجات هائلة من الأعداء مع الهجمات المستمرة!

 

للتحميل :

Please click    HERE    to start.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق