10‏/03‏/2011

Gunner 2 Game لعبة المدفعية

Gunner 2 Game لعبة المدفعية

Shooting Games

If you're looking for an original 3D-shooter game, this realistic, first-person, airplane-shooting game will provide loads of adrenaline-pumping action!
The game has three episodes: World War II-style Episode I, with old-fashioned crafts and weapons; Episode II with modern crafts and weapons; and futuristic Episode III with UFOs and plasma weapons.
Now for the surprise: All your targets are up in the air!
Gunner 2 comes equipped with 9 different types of weapons, 19 enemy crafts, great graphics, studio quality sound effects, addictive gameplay, and adrenaline rush action.



المدفعي لعبة
ألعاب الرماية

إذا كنت تبحث عن لعبة 3D مطلق النار الأصلي، وهذا، أولا واقعية للشخص، لعبة الطائرة اطلاق النار سيوفر كميات من الأدرينالين في الضخ العمل!

لعبة لديها ثلاث حلقات : الحرب العالمية الثانية على غرار الحلقة الأولى ، مع الحرف القديمة، والأسلحة؛ الحلقة الثانية مع الحرف والأسلحة الحديثة، والحلقة الثالثة مستقبلية مع الأجسام الغريبة والأسلحة البلازما.
الآن للمفاجأة : كل ما تبذلونه من الأهداف هي في الهواء!

تأتي مجهزة المدفعي 2 مع 9 أنواع مختلفة من الأسلحة، والحرف العدو 19، رسومات كبيرة، والآثار استوديو جودة الصوت، هذه اللعبة من الادمان، والعمل الأدرينالين الذروة.

للتحميل :
Please click    HERE    to start. 


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق